Idee

Mis on Weddingly?

Eesti pulmaturg on väga viljakas

Eestis tegeleb pulmadesse teenuste pakkumisega umbes 1000 ettevõtet, spetsialisti ja artisti. Siinkohal ei mängi isegi suurt rolli, kas peole on kutsutud 50 või 100 külalist, taustatöö maht on üldjuhul sama, lihtsalt inimeste arvuga kasvavad mõned otsekulud – näiteks toitlustamine, kulu peokohale/ööbimisele vms.

Keskmine Eesti pulmapidu tähendab pulmaisa, peokohta, toitlustajat, pulmatorti või magusalauda, ansamblit, DJ’d, fotograafi, videograafi, jumestajat, juuksurit, floristi ja mitmeid muid abilisi või abiteenuseid. Kõigi teenusepakkujate info on laiali Facebookis, Instagramis, kodulehtedel, foorumites ja erinevates netikataloogides.

Iga valdkonna osas oleks mõistlik pöörduda umbes kümne teenusepakkuja poole. Nii saab ülevaate keskmistest hindadest ja saab end kurssi viia erinevate detailidega. Nii tekib ka arusaam, miks mõni teenusepakkuja küsib väiksemat- ja teine suuremat töötasu.

Mõni videograaf või fotograaf ongi nii nõutud, et küsib 3000 eurot pulma jäädvustamise eest ja tal on järjekord uksetaga. Samuti võib mõni bänd küsida 5000 eurot mõnetunnise esinemise eest, kuna esiteks neid on laval palju ja teiseks, nad ongi tasemel!

Me kõik sooviksime pulmapeole tellida ainult parimatest parimad pulmategijad, kuid nii kipub eelarve käest ära minema ja kahjuks on see enamus juhtudel piiratud. Seega soovib iga noorpaar viimase hetkeni kaaluda alternatiive, sest teadmatus erinevate tegijate olemasolust, saadavusest ja hinnapoliitikast ei lase enne tähtsat päeva ajul puhata.

Alati jääb närima kahtlus, et äkki saab igalt teenusepakkujalt kümnest säästa mõnisada eurot, valides kellegi teise sama hea ning pulmapidu oleks läinud maksma tuhandeid eurosid vähem. Rahavõit ei ole tihtipeale kinni tegija kompetentsis, vaid pulmapeo kuupäevas, ajaplaanis ja asukohas.

10 viisi, kuidas Weddingly kaasajastab senist pulmakorraldust

Esmalt intelligentne küsimustik – Kui hakkad Weddingly platvormile kontot looma, siis ei piisa adekvaatsete hinnapakkumiste saamiseks ainult pulmakuupäevast ja külaliste kogusest. Küsimustik proovib saada ette täpse pildi kriitiliste nüansside osas ning paketeerib selle teenusepakkujate jaoks arusaadavaks hinnapäringuks.

Teiseks lihtne hinnapäring – Iga täisväärtusliku ja vastamiskohustusega hinnapäringu saatmine võtab aega täpselt 1 hiirekliki. Sellest lihtsamaks ei ole võimalik tehnoloogiliselt minna.

Kolmandaks hoolikalt valitud teenusepakkujad – Kõik teenusepakkujad on enne platvormiga liitumist põhjalikult kontrollitud. Teeme koostööd üksnes hea mainega teenusepakkujatega, kellele noorpaarid saavad kindlad olla.

Neljandaks kõik info ühes kohas koos – Kuniks ootad hinnapakkumisi saad sirvida sadade teenusepakkujate pulmaprofiile. Sa ei pea infot otsima taga mööda internetti, kuna oleme selle kõik sealt kokku koondanud pulmaprofiilile. Teenusepakkujad täiendavad oma pulmaprofiile jooksvalt värske infoga.

Viiendaks hinnapakkumiste koondamine ühele standardile – Kõik hinnapakkumised laekuvad Weddingly platvormile. Nii ei teki olukorda, kus hinnapakkumine on meilboksis, esinemisvideod Youtubes, valik pilte Facebookis ja rekvisiidid kodulehel.

Kuuendaks suhtlusplatovrm – Kui hinnapakkumine pakub huvi, siis alusta keskkonnasisest live chat vestlust ja vestle teenusepakkujaga esmastest küsimustest hinnapakkumise osas kuni kirjaliku broneerimiseni. Kõik vestlused on ühes kohas vestluslogidena koos, isiklik meilboks püsib puhas ja sinu kaaslasel on väga lihtne end kurssi viia seniste suhtlustega.

Seitsmendaks sinu kontaktandmed on sinu kontrolli all – Teenusepakkujad saavad teada anonüümse pulmapeo info ja teie eesnimed. Nad ei saa teada teie kontaktandmeid juhul, kui te just ise neid ei soovi jagada jooksvalt.

Kaheksandaks turvatunne – Kui peaksid hätta sattuma mõne Weddingly teenusepakkujaga, siis võta meiega ühendust. Kui suhtlus on püsinud Weddingly live chatis, siis saame hõlpsasti süveneda probleemi tekkepõhjustesse läbi vestluslogide ning aidata olukorras selgust saada. Meie huvi on, et kui nii olulise päeva osas midagi kokku lepitakse, siis sellest ka kinni peetakse.

Üheksandaks ei pea kõike topelt-kommunikeerima kaaslasega – Tõenäoliselt ei käi te ühes kohas tööl, ei jaga ühte telefoni ja teil pole kahe peale ühte e-maili kontot. Seepärast tekib teil ka infosulg iga kord, kui midagi teie ühise pulmapeo osas areneb. Neid infosulgusid lahendatakse üldjuhul kodus õhtuti peale tööd. Kuude kaupa. Et seda vältida, saate Weddingly konto login andmeid omavahel jagada ja mõlemad pooled saavad endale sobival ajal end kurssi viia, millised on väljavalitud teenusepakkujad, palju ja mis tingimustel nad töötasu küsivad, mis vestlused nendega live chatis on maha peetud ja mida siiani kokku lepitud. Seda sõltumata ajast, asukohast või seadmest, kuna Weddingly abil on pulmakorraldus teie mõlemaga alati kaasas.

Kümnendaks see meeldib ka teenusepakkujatele – Ükski teenusepakkuja ei naudi päringuid stiilis “Tere. Meil on X külalisega pulmapidu plaanis Y kuupäeval. Palju maksab?”. Paljud jätavad sellistele päringutele isegi vastamata, kuna oluliselt sisukamad sisendid täidavad kogu nende aastaplaani. Weddingly küsimustik, mida noorpaar täidab, on iga valdkonna osas eraldi välja töötatud teenusepakkujatega koostöös. Seeläbi saab teenusepakkuja täiusliku sisendi, kus on kõik küsimused tema jaoks vastatud ja millele on võimalik ka koheselt öelda vastu hinnaorientiir või isegi 100% täpne hinnapakkumine. Väga paljud teenusepakkujad on meile öelnud tagasisidena, et sellist keskkonda oli ammu vaja.

Kuigi need esimesed 10 väärivad kõige suuremat tähelepanu, on väiksemaid avastamisrõõme teisigi! Weddingly eesmärk on muuta pulmade korraldamine iga päevaga aina lihtsamaks, soodsamaks ja nauditavamaks.

Loo tasuta konto ja naudi kaasaegset pulmakorraldust